sobota, 31 maja 2014

Sobota.

Dawno nie miałam tak dobrego dnia.
Dobrego, bo zakończonego zupełnym spokojem.
Takim spokojem, który przepełnia każdą komórkę ciała...
 
Miałam ambitny plan. Prawie go zrealizowałam. I to prawie mnie bardzo cieszy.  Jeśli dziś czegoś nie zrobiłam, zawsze mogę zrobić jutro :)

Oprócz co tygodniowych porządków czyli typowej orki z serii, odkurzanie, trzepanie chodników, mycie podłóg, zmywanie ileś razy i 3 prania... w między czasie zafundowałam sobie domowo-kuchenne SPA! A co! Wykorzystując moje umiejętności robienia kilku rzeczy jednocześnie, zmywałam w zafoliowanych włosach ze ściągającą maseczką na twarzy :D


Najpierw oczyszczanie skóry głowy.
I tutaj mój ostatni zakup przed zamknięciem ulubionej Mydlarni... biała glinka do mycia.
Babuszka Agafii oczywiście :)
Do tego dodałam trochę cukru i kapkę szamponu, dzięki temu zrobiłam peeling skóry głowy.
Po tym standardowe mycie i najlepsza maska do włosów i skóry głowy!
Na moją łojotokową skórę głowy działa cuda:
jedno duże żółtko lub 2 małe
duża łyżka oleju rycynowego
dodałam też oliwy z oliwek
i sok z cytryny
Nakładam na umyte, mokre włosy, na głowę torebka foliowa i ręcznik.

Na twarz nałożyłam sobie zblendowane gluty z ziarnami siemienia lnianego.

Gdy wszystko zmyłam na twarz nałożyłam też bardzo odżywczą maseczkę:
banan
jogurt naturalny
miód

Całość zgnieść widelcem na papkę i nałożyć na 20 minut na twarz i zmyć.

Efekt MEGA!
Zarówno włosy jak i cera pięknie odżywione, zdrowe i nawilżone.

Musiało też być coś bardzo dobrego i zdrowego do jedzenia :D
Czyli zdrowe i szybkie żarełko :)


Na wrzątek wrzucam przepłukaną soczewicę.
Dodaję marchewkę pokrojoną w  talarki
3 łyżki kukurydzy z puszki
Kawałek pociętego pora.
Całość gotuję 5-10 minut.
Odcedzam, przelewam zimną wodą i wrzucam do miski.
Doprawiam wedle uznania, dodaję pęczek ogrodowej rzeżuchy, polewam oliwą z oliwek....
Mmmmm pycha!
 
A na wieczorny deser najlepszy rower po mojej wsi!
Dobra muzyka w uszy i sruuuu! 
14km zaliczone.
Wspaniałe powietrze, piękne widoki... 
można się odprężyć, wyżyć, odreagować, zrelaksować...
 
 
Wczoraj rower był późno het po 21 a niebo było mniej więcej takie...
 
 
Staram się nie rzuca roweru od razu po powrocie i gnać do domu.
Siadam na ławce i wyciszam się.
Dziś udało mi się osiągnąć taki poziom spokoju, że...
Po powrocie do domu jak już przeczytałam bajeczkę Lenusi i mała zasnęła...
Ja ryczałam jak bóbr...

Płakałam, bo zdaję sobie sprawę z tego jakie błędy popełniłam.
Jak głupie rzeczy zrobiłam...
I chociaż moim największym pragnieniem jest być najlepszą Matką, to wiele razy nawaliłam.
I wiem, że to nie jest wina we mnie tylko i wyłącznie...
Wiem, że nie zostałam nauczona radzić sobie sama ze sobą.
I wiem, że jestem zdana na siebie, co nie raz wychodzi mi nieudolnie....

Mimo, że kilka lat temu dałam sobie prawo do popełniania błędów...
To wiem, że za moje błędy matczyne moje Dziecko i tak wystawi mi kiedyś rachunek.

A tymczasem wspaniała i piękna nuta na ten weekend właśnie....

Skubas - Nie mam dla Ciebie miłości.
 
Jeśli chcesz możesz przyjść , kupić wino, zostać na noc
Nie przytulę Cię potem, odwrócę, rzucę- dobranoc
Jeśli chcesz możesz przyjść , zdjąć bluzkę, zostać do rana
Nie odprowadzę Cię potem, do drzwi trafisz sama...

Nie mam dla Ciebie miłości, Ktoś tu był przed Tobą
Nie ma we mnie miłości, odchodząc zabrała ją ze sobą

Jeśli chcesz troszcz się o mnie, tylko pozbądź się złudzeń
Nie zacznę Cię kochać, choć przy Tobie się budzę
Jeśli chcesz możesz przyjść, bądź zawsze pod ręką
Jeśli pójdę z inną, nie mów- serce Ci pękło.


A już w poniedziałek widzimy się w tvp 2 w Pytaniu na Śniadanie!
Punkt 8:30 :)


 PODPIS

4 komentarze:

  1. Intensywny dzień.
    Nie wyrzucaj sobie błędów, podnieś głowę i teraz rób wszystko tak, aby ich nie popełniać :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła Żona w telewizji? Super na pewno obejrzę.

    A co do SPA domowego to uwielbiam takie właśnie papki i inne cuda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, wspaniale wypadlas!
    Bardzo pozytywnie! Brawo!
    PS. Piekna z Ciebie kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję niezłego występu w tv:)Podziwiam Cię:) Pzdr.
    Iwona O.

    OdpowiedzUsuń