sobota, 28 czerwca 2014

Ujarana bieganiem :D

No i biegam. Tak na serio biegam.
Truchtam sobie po mojej wsi i wioskach do niej przynależących. 
Jak już się nie duszę i nie wypluwam oskrzeli, co zajęło 3 miesiące - to po prostu jest zajebiście!
No bieganie jest zajebiste!!!
Właśnie sobie pobiegałam.
I jestem taka ujarana!
Zupełnie jak po marysi :D 
 Tylko to lepiej trzyma i dłużej.
I jest taka faza, że ja pierdziele :D

Po drodze kupki końskie i krówki - wszyscy dają wsparcie.
Deszcz sobie kapie a krople swędzą więc biegam dalej i się drapię co chwilę.
Ale ten deszcz też jest zajebisty!


Doleciałam do podwórka wcale nie taka zziajana.
To sobie dalej słuchałam Lany i pośpiewałam jeszcze i potańczyłam, pomachałam też ujarana do okna chałupy, gdzie chłop z nietęgą miną nakazał wejść do domu:
"Miało Cię nie być pół godziny!
-Ale se pobiegłam więcej :D"

I co?
I sobie streching jeszcze pyknęłam.
Dziecko ucieszone, że matka wróciła z bananem na twarzy, zimnym brzuchem i gorącymi policzkami.
Wymiziała mnie a potem wypinała to i owo razem ze mną :D

Aaaa wczoraj i dzisiaj byłam taka wkurwiona, że chciałam iść w pizdu.
No to poszłam/pobiegłam.
Uwierzcie mi jak jestem wściekła to mąż mnie wypuszcza na bieganie z błogosławieństwem :D

Mam 27 lat i życie jest takie piękne! :D :D :D

Biegowe Mamy rządzą!



 PODPIS

8 komentarzy:

  1. I taka sile w Tobie to ja lubie! Bardzo lubie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze weszlam tu przypadkiem ale pozwol ze zostane na dluzej:-) taka pozytywna energia od Ciebie bije:-) a i blog super nie taki cukierkowy ;-). Sciskam Gosieq

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj wiem co znaczy euforia po wysilku fizycznym!! Trenowałam jakiś czas kickboxing i dobrze pamiętam tą radosc mimo zmęczenia- cos pieknego! Szkoda,ze teraz tak malo młodych ludzi docenia wartość sportu a lgnie do alkoholu..ehh

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. No i brawo! Ania ty Królowo Świata hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja bym chciała mieć taką kondycję . Zazdroszczę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kondycja to taka rzecz nad którą może każdy popracować :)
      Ja też zazdrościłam innym i powoli osiągam swoje cele :D

      Usuń
  6. Super że biegasz :) Bieganie jest fajne, ale niestety nie dla każdego. Ja na przykład nigdy nie mogłam biegać (problemy ze stawami kolanowymi) dlatego zawsze wybierałam spacery w szybkim tempie :) Brawo dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to jest niesprawiedliwe, że nie każdy kto chce biegać może. Na szczęście jest mnóstwo form aktywności. Tak by każdy mógł znaleźć coś odpowiedniego dla siebie!

      Ja na przykład mam potworny lęk przed wodą i pływanie jest poza moim zasięgiem. Kiedyś topiłam się 2 razy jednego dnia! Trauma została do dziś...

      Usuń