sobota, 5 lipca 2014

Ona

Która wywróciła całe moje życie do góry nogami. 
Dla której hierarchię wartości zmieniłam o 180 stopni.
Która odarła mnie z najskrytszych emocji. 
Ona to cały mój świat. 
Po co mieć dzieci?
Bo dzieci burzą wszystko a w to miejsce nadchodzi nowe. 
Czy lepsze? 
To zależy od nas - dorosłych. 
Zbudować nowy świat jest ciężko. 
Nagle trzeba przewartościować wszystko.
Nie każdemu sie chce.
Nie każdemu dane jest doświadczyć rodzicielstwa.
Dla jednych bycie rodzicem to zbawienie, 
Dla drugich udręka. 
A dla trzecich jedno i drugie.

Bycie rodzicem to wszechmocna bezgraniczna miłość. 
Trzeba chcieć jej doświadczyć...
...i nauczyć.
Dziecko wyzwala z nas niesamowite pokłady sił. 
Nadaje niezaprzeczalny SENS!!!

ONA!
Za kilkanaście dni skończy 3 lata.
Moja Lena
Moja Córka
Moje Dziecko
Moje życie:



 PODPIS

3 komentarze: