środa, 2 lipca 2014

Udane polowanie w SH

Moja miłość do SH nie zmalała :)
Po prostu rzadziej tam docieram.
A mam teraz taki nowy sklep, gdzie trafiają się dziecięce perełki.
I właśnie chciałam się pochwalić.
Zdobyczami o łącznej wartości 12zł :D

 Dawno nie było wpisu o łowach z SH.
Czas najwyższy nadrobić :)

Cudeńka dla Lenki:
sweterek, podkoszulek vel bluzeczka na upały, tuniczki lindex i spódniczka ze sztruksu


2 poszewki na poduszki, jedna mała druga duża i 2 bluzeczki piżamkowe do spania


Coś dla mojego siostrzeńca:
Bluza i 2 bluzeczki H&M

I dla mnie:
Ostatnio poszukuję T-shirt'ów z nadrukami
I absolutny hit! Krótkie spodenki do biegania :D

Że ponoć ubrania sportowe są drogie?
Te spodenki kosztowały AŻ 1,48zł :D


I na koniec Lena w ciuchowym raju :D
Pomagała mi robić zdjęcia a potem sama rozkładała ubrania i chodziła z telefonem cykając fotki :D

Kupujecie w SH?
Szczerze polecam :)

 PODPIS

14 komentarzy:

  1. Kupujemy ,, w sumie większośc ciuszków mój syn ma z sh. Szkoda mi 50 zl na spodnie czy bluzeczkę wydać jak za te pienieniądze mam całą reklamówkę ciuchów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie TAK! Jestem pazerna na ciuchy ale na nowe mi szkoda pieniędzy. ;)

      Usuń
  2. Ja nie umiem :( Ale mam mamę, która potrafi znaleźć takie cuda.... I mimo, że lubie wyprzedaże, nowe szmatki - SH nie pogardzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzebanie w sh to pewna umiejętność, jeden ją posiada drugi uczy się z czasem ;)

      Usuń
  3. Jeśli uda mi się wyrwać to kupuję w SH ciuchy chłopakom ale i dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię, lubię, bardzo lubię!:)
    Zajebiaszcze spodenki... za 1,48 phi... Ta to ma szczęście:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te spodenki mogą być męskie :D

      Usuń
  5. U nas tez czesto chodzimy do Sh . akurat dzisiaj dostawa tylko najgorsze jest to,ze u nas wszystko jest tak wygurowane,ze teraz kupisz to samo na wyprzedazy taniej niz w sh :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu trafiłam do takiego sh gdzie ceny były właśnie wygórowane... Ceny droższe nić w Galerii Handlowej. Nie wiem kto tam będzie kupował....
      Nie kupuję w dniach dostawy, nie warto. Kupuję jak są wyceny po 11zł za kg :)

      Usuń
  6. kiedyś non stop chodziłam do sh, ale przeprowadziłam się i tu nic nie mogłam znaleźć co by mnie trzymało przy jednym
    w końcu trafiłam na jeden, jedyny i jestem stałym gościem
    Uwielbiam te perełki, te szukanie
    A Twoje łowy bardzo udane

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, że tak :) Też żal mi kasy na nówki za nie wiadomo jakie pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja też w miarę jak jestem w mieście to zaglądam do sh, czasem mają takie super rzeczy po 2 zł, że aż żal ich nie kupić;)

    OdpowiedzUsuń