piątek, 22 sierpnia 2014

Teraz to już na prawdę!

Przed nami turbo intensywny koniec miesiąca.
Wszystko dzieje się na wariata. 
Od września NARESZCIE będzie inaczej.
Lena w przedszkolu.
Ja w pracy!


W lutym skończyłam studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego. Od tamtej pory szukałam pracy... Mogłabym napisać poemat w tej kwestii ale po co? Moje CV wylądowało w wielu miejscach. Sama je rozwoziłam, nawet jak wiedziałam, że w danym miejscu wolnych etatów brak. Po co? Bo siedząc w domu nic nie zdziałam a w ten sposób "reklamuję" siebie. Nigdzie nie usłyszałam, tekstu: "Po co tu Pani przyszła?". 

Podczas tych "wycieczek" wysłuchałam wiele mocnych słów w swoim kierunku. Między innymi bym się nie poddawała i chodziła dalej, że mam świetne wykształcenie... Jasne był jeden facet, który podniósł mi ciśnienie ale zbieg okoliczności sprawił, że w między czasie natknęłam się na owego pana kilka razy. To ostatnie "nawinięcie" było zupełnie inne niż to pierwsze ;)

Moje szczęście jest ogromne. Raduję się, śmieje i płaczę na zmianę. Przeżywam jak stonka opryski! Jest kilka szczegółów, z których nie każdy mógłby być zadowolony... ALE dla mnie to nie ma znaczenia! 

Dumna jestem, bo osiągnęłam CEL.
Praca będzie w szkole, zgodnie z moim wykształceniem.
Będę pracować z Dziećmi w wieku szkolnym :)
Do domowego budżetu wpadnie kilka Złotówek.
A ja.... O tym napiszę jak już się wdrożę :)

Na ten moment latam i załatwiam formalności. Muszę obkupić Córkę do przedszkola a czas leci jak szalony. Dostałam TURBO POWERA, po dzisiejszej rozmowie z Dyrekcją i fruwam kilka cm nad ziemią. Cieszę się, ogromnie! Ostatni raz taką radość przeżywałam niemal 4 lata temu, gdy dowiedziałam się o ciąży :D


 PODPIS

11 komentarzy:

  1. A można wiedzieć w jakiej szkole?Może będzie Pani uczyła mojego synka który idzie od września do 1 klasy w wieku 6 lat-niestety. Czy to może szkoła w OlB?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie szkoła w OlB.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. szkoda :( :)

      Usuń
  2. Super!! Gratuluję i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromne gratulacje , super że wreszcie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I niech się spełniają dalej marzenia. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń