środa, 3 września 2014

Moja Ojczyzna Duszy.

Czasami jestem trzepnięta i miewam zwariowane pomysły.
A czasami inni mają zwariowane pomysły, które bardzo mi się podobają.
Dlatego pewnego razu zgłosiłam się do zarąbistego projektu.
Wzięłam udział w nagraniu filmiku o mieście z którego pochodzę.
Poznajcie więc moją Ojczyznę Duszy...

Jest taki młody człowiek, który postanowił zrobić coś wyjątkowego.
Tak sam z siebie a to przecież nie zdarza się dziś często...
Niesamowite jest to, że ujęcia nagrywane są... w powietrzu :D
Z resztą nie będę Was zanudzać.
Sami zobaczcie ;)
A ja przemykam ok 5 minuty i 9 sekund


Autorem i pomysłodawcą całego projektu jest Karol Karpiński, którego możecie znaleźć na fejsie:


 PODPIS

2 komentarze:

  1. żałuję, że nas wtedy nie było. Byliśmy na urlopie. Pomysł fantastyczny, kibicowałam mu od początku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik :D, fajna muzyka :D
    tylko uderzyło mnie jedno - co te ulice takie puste, puste parkingi itd.

    OdpowiedzUsuń