środa, 26 listopada 2014

Fryzjer.

Po długich latach poszukiwań nareszcie moje włosy są pod rewelacyjną opieką!
Jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza że to już 3 wizyta z kolei u tej samej Stylistki Fryzur :)


Nie jestem łatwą klientką. Po latach wariacji z włosami dokładnie wiem co z nimi można a czego nie można robić. Niemal rok temu zdecydowałam się na rozjaśnianie włosów. Przejście z niemal czarnych do niemal blondu, to nie taki łatwy proces. Nie sztuką jest ściągnąć kolor wraz z włosami. Grunt to mieć kolor i włosy i fryzurę ;) 

Oprócz tego, że mam delikatne włosy, to od lat zmagam się z łojotokowym zapaleniem skóry głowy. Farbowanie to nadwyrężenie stanu skóry głowy i każdy taki zabieg = podleczeniu. Mam za sobą przeboje z chorobą skóry głowy jak i wieloma fryzjerkami. Kolejna kwestia to dobór fryzury do typu urody oraz kształtu twarzy jak i całej sylwetki! I tak na przykład, nie mogę mieć takiego bardzo jasnego blondu, wyglądałabym w nim fatalnie. W końcu po latach poszukiwań znalazłam rozwiązanie dla moich problemów i wymagań. Mam rewelacyjną Fryzjerkę i świetne kosmetyki, które utrzymują skórę głowy i włosy w bardzo dobrej kondycji. 


Bania Agafii:
Szampon na łopianowym propolisie
i
Balsam na brzozowym propolisie.

A moje włosy?
Po kuracji Banią Agafii i dzisiejszej wizycie...:


Ogromna szkoda, że zdjęcie nie oddaje rzeczywistego odcienia kolorystycznego ;)
Oprócz bazowego odcienia mam rozrzucone (dosłownie) na koronie głowy jasne refleksy.
Wygląda to rewelacyjnie... 
musicie uwierzyć na słowo ;)

 PODPIS

3 komentarze:

  1. Aniu, a który to zakład? też tak chcę, to co mi jedna zrobiła z włosami... Popaliła tak, że do tej pory druga ratuje i nadal problemy. A gdzie kupujesz te kosmetyki do włosów? Przez internet, czy w Oce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki kupuję u nas w Oce, odezwij się do mnie na meilu lub fcb dam Ci wszystkie namiary ;)

      Usuń