środa, 5 listopada 2014

Grunt to żyć w zgodzie z samym sobą.

Życie może być piękne.
A do szczęścia na prawdę niewiele potrzeba.
To nie pieniądze są źródłem radości życia.


Idź przed siebie, nie oglądając się za siebie.
Zostaw to co było i uparcie dąż do wyznaczonych celów.
Dbaj o siebie, rozpieszczaj swoje wewnętrzne Dziecko.
Wyjdź na przeciw swoim słabościom i zaakceptuj je.

Jeśli osiągniesz najmniejszy wyznaczony przez siebie cel - to ciesz się własnym sukcesem.
Doceniaj najmniejsze dokonania każdego dnia.
Chwal siebie samego.
Powtarzaj swoim bliskim codziennie, jak bardzo ich kochasz.
Szanuj otoczenie ale nie zapominaj o dystansie.

Jeśli jesteś zmęczony - połóż się i odpocznij.
Robota nie zając a odpoczynek to świętość.
Szanuj swoje ciało i umysł.

Rób to co lubisz, wtedy najtrudniejsza praca będzie dla Ciebie przyjemnością.
Dostrzegaj pozytywy wszędzie tam, gdzie inni ich nie widzą.
Wtedy każda, najgorsza czynność będzie lżejsza do wykonania.

Jeśli masz dość - masz do tego prawo.
Jeśli chcesz płakać - płacz.
Jeśli chcesz krzyczeć - krzycz.
Jeśli chcesz uciec - odwróć się, weź głęboki oddech i policz do 100.

Znajdź swój sposób na odreagowywanie codziennego trudu.
Jeśli masz problem - szukaj rozwiązania.
Rozmawiaj, pytaj - kto pyta nie błądzi.

Banalne? Za trudne?
Każdy ma swoją receptę na szczęście.
Mam za sobą coraz więcej dni, w których cieszę się tym co mam.
Dni kiedy uśmiecham się sama do siebie, niezależnie od tego, gdzie jestem i co robię.
Jestem zmęczona pozytywnie i lubię to zmęczenie.
Na wiele trudności przymykam oko i chłonę całą sobą to co dobre.
A dobro czai się WSZĘDZIE!
Grunt to żyć w zgodzie z samym sobą i posiąść umiejętność dostrzegania tego dobra.



 PODPIS

6 komentarzy:

  1. piękne słowa i takie mądre, chyba dziś mi właśnie tego trzeba:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię pozytywne zmęczenie :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam,że pytanie nie jest dotyczące tego postu chcę zapytać czy szczepiłaś Lenulkę na MMR???

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za inspirację "dobro czai się wszędzie" :)))

    OdpowiedzUsuń