poniedziałek, 2 marca 2015

Zmiany, zmiaaaany!

Usiadłam na fotelu.
Usłyszałam pytanie:
-"To co robimy?"
- Nie wiem jeszcze ale chcę zmiany, potrzebuje COŚ zmienić. Wkurwiają mnie te wiszące strąki.
-"No to ciachniemy!"
I było jedno CIACH!  a potem kolejne...
Jest pewna grupa kobiet, które nie potrafią, nie są w stanie przez lata zmienić w sobie cokolwiek.
Od nawyków po fryzurę na głowie.
Przez niemal całe swoje życie miałam bardzo ciemne włosy średniej długości.
1,5 roku temu udało mi się zapuścić kłaki na dłuższe, ale po tym czasie miałam dość.
Od lutego ubiegłego roku do dzisiaj zmieniłam kolor, od ciemnego brązu do złotego blondu...
Tym razem pozbyłam się też znacznej długości a fryzura jest zupełnie inna.
Przyznaję, że samej siebie nie poznaję!




Uwielbiam moją stylistkę fryzur!
Dziękuję Jej jak i mojej młodszej Sis za foty ;)

 PODPIS

21 komentarzy:

  1. Pieknie! Do twarzy Ci w takim fryzie :)
    Ostatnie foto najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna fryzurka! Wyglądasz bardzo dziewczęco i tak świeżo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz Aniu!
    Bardzo Ci w tym kolorze i w tej fryzurze do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! jest świetnie !Brawo! Maria z Konina

    OdpowiedzUsuń
  5. Fryzjer - zdecydowanie najlepszy antydepresant!
    Korzystnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzjer - najlepszy lek na wszelkie zło :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. dlaczego nie akceptujesz tych negatywnych komentarzy hmm?

    OdpowiedzUsuń
  7. haha oj Aniu aniu nie idealizuj swojego swiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolisz drogi anonimie, że tą ostatnią cenną uwagę zachowam dla siebie.
      Jeśli bolą cię oczy z powodu moich postów to po co tu wchodzisz? Przecież nie musisz a jeśli czujesz nieodparty przymus wchodzenia, czytania i rzucania kąśliwych uwag to zaopatrz się w maść na ból... wiesz czego ;)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Wciąż się oswajam :) Dzięki :)

      Usuń
  9. A ja też byłam dziś u fryzjera i z ciemnego blond rudego koloru zmieniłam na ciemny brąz góra z ombre,nie wiem czy jeszcze modne ale chciałam zmian,zapuszczam tez :) a jak zaszłam w ciążę to poszłam i obiema do ramion moje długie włosy i z ciemnych zrobiłam blond 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacja :D Zmiany dobrze robią na ciało i na duszę :)

      Usuń