czwartek, 9 kwietnia 2015

Napad na healthy food.


Tydzień zleciał błyskawicznie.
Święta minęły spokojnie ale boleśnie...
3 dni walki z bólem na szczęście za mną.
A tymczasem w supermarketach oferta zdrowego żarełka.
Musiałam tam dotrzeć!



W lidlu wegańskie mleko czyli napój ryżowy.
Był czas, że robiłam sama takie mleko ale lubię testować kupne ;)
Skład fajny bez chemii no i cena rewelacyjna za 1 litr 5,50 zł.

Polecam do porannej owsianki:

Do miski wrzucam 5 łyżek płatków owsianych i dodatki np: rodzynki, żurawina, pestki dyni, wiórki kokosowe, daktyle, siemię lniane. Podgrzewam mleko ale nie gotuję, zalewam wszystko, czekam 5-10 minut i gotowe.
Bardzo, bardzo dobre :)

Zrobiłam też napad na biedronkę...
Oj będzie testowanie.
Pierwszy raz sięgnęłam po granolę, komosę ryżową, kaszę bulgur i kaszę owsianą.
Ceny nie powalają ale tyle dobroci w jednym miejscu dawno nie widziałam :)

 PODPIS

3 komentarze:

  1. A mnie zmogła choroba i niebardzo mogę zrobić napad na biedroneczkę :/ Ach.
    Zazdroszczę łowów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będziesz miała okazję, to polecam jeszcze batony owocowe z tej zdrowej akcji. W składzie daktyle słonecznik, banan, aromat, są pyszne :D

    M

    OdpowiedzUsuń