wtorek, 4 sierpnia 2015

Lata 80

Mam ogromny sentyment do la 80.
Poniekąd dlatego, że wtedy się urodziłam...
 ...a też dlatego, że to lata młodości mojej Mamy...
Ostatnio miałam okazję poczuć się jakbym była w tamtych czasach... ;)

Któregoś razu zobaczyłam w jakimś filmie dziewczynę w pięknych lokach... i to był impuls do tego, że  zapragnęłam mieć loki! Ba nawet wpadłam na pomysł, żeby sobie trzasnąć jakąś trwałą. Nie mam cierpliwości do nawijania wałków a właśnie wałki poleciła mi moja stylistka fryzur... odradziła też trwałą nawet tą delikatną... Nie wiem co z tego wyniknie za jakiś czas. Póki co eksperymentuje z papilotami. Takimi zwykłymi z drucika i gąbeczki... Oczywiście sama ich nie nawinęłam.
Efekt jest szałowy! Idąc po mieście widziałam jak ludzie, dosłownie wybałuszali oczy na mój widok.  Dobrze, że byłam daleko od domu ;) W końcu jak wakacje i urlop to trzeba szaleć.
Przypomniała mi się Kyle Minogue z lat 80... i Alicja Majewska... ;)






 PODPIS

1 komentarz: